TechCompanies.dir.bg - новини за водещите ИТ компании

 
Рейтинг: 3.00
(2838)
Новини
Кратки
Apple
Microsoft
HP
Cisco Systems
Oracle
SAP
IBM
Intel
Xerox
Logitech
QlikTech
Barracuda Networks
AVG
Panda Security
Datecs
ESRI Bulgaria
Nemetschek
Сирма Груп
Daticum
DAVID Holding
Мусала Софт
Fadata
ТехноЛогика
S&T
Алое Ко
Balkan Services
LLP Sofia
Intelligent Systems Bulgaria
IBS Bulgaria
Team VISION
NET IS
TeleLink
eFellows
Nexcom
D-Link
Spectrum Net
Спиди Нет
Макс Телеком
Евроком
Трансат
Нетинфо
ePay.bg
Mobio.bg
Mirchev Ideas
СуперХостинг.БГ
Host.bg


Контакти

Новини / Водещите новини

Вземи в gLOG
17 Януари 11, 16:38
Излезе версия 2.0 на колцентър системата Contact Manager
Решението е оптимизирано за малки и средни фирми, и вече се предлага на разсрочено плащане. Въведени са и редица новости за по-лесно събиране на вземанията
Софтуерната компания Busols представи официално втората версия на своето колцентър решение Contact Manager. То представлява напълно функционална офисна телефонна централа, с интегриран колцентър и CRM (Customers Relationship Management) система. Решението е напълно достатъчно за управлението на всички фирмени комуникации и включва важни базови функции, като Low Cost Routing (опция за избиране на най-евтината линия за изходящи обаждания), Interactive Voice Response (за автоматични телефонни менюта), гласови и видеоконференции. Новата версия е специално оптимизирана като функции и цена за малък и среден бизнес. 
 
Новата версия на системата позволява на една малка фирма да се сдобие с напълно функционално решение за поддръжка, сервиз, продажби и маркетинг кампании. Освен това в Contact Manager 2.0 е добавен модул за управление на вземанията, който дава навременна информация на служителите за салдата на клиентите и дължимите суми, както и план график на изплащанията. Осъществена е и интеграция с информационната система на кредитора, даваща навременна информация за дължимите суми на кредитополучателите. Друга нова възможност е модулът за резервации, който е подходящ за фирми от сферата на услугите, за транспортни фирми, клиники, санаториуми, хотели, туристически агенции и др. 
 
Вграденият в Contact Manager уеб интерфейс и възможността за отдалечена работа с решението, посредством сигурна VPN - връзка, позволяват на служителите да извършват различни задачи в движение, както и да са непрекъснато в синхрон със ставащото във фирмата. Освен това версия 2.0 на системата притежава мощен модул за справки и статистики, който създава на мениджърите подробна картина за ставащото в тяхната компания, за ефективността на служителите и поведението на клиентите.

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

Коментари
Няма мнения, вашето ще бъде първото.
Добави коментaр 
От:
Коментар:
Въведете кода от картинката в ляво

 
0.3307