TechCompanies.dir.bg - новини за водещите ИТ компании

 
Рейтинг: 3.00
(2838)
Новини
Кратки
Apple
Microsoft
HP
Cisco Systems
Oracle
SAP
IBM
Intel
Xerox
Logitech
QlikTech
Barracuda Networks
AVG
Panda Security
Datecs
ESRI Bulgaria
Nemetschek
Сирма Груп
Daticum
DAVID Holding
Мусала Софт
Fadata
ТехноЛогика
S&T
Алое Ко
Balkan Services
LLP Sofia
Intelligent Systems Bulgaria
IBS Bulgaria
Team VISION
NET IS
TeleLink
eFellows
Nexcom
D-Link
Spectrum Net
Спиди Нет
Макс Телеком
Евроком
Трансат
Нетинфо
ePay.bg
Mobio.bg
Mirchev Ideas
СуперХостинг.БГ
Host.bg


Контакти

Новини / Водещите новини

Вземи в gLOG
01 Декември 10, 16:15
Балкан Сървисис представи собствено мобилно CRM приложение

Българската консултантска компания Балкан Сървисис представи своя разработка на мобилно CRM приложение интегрирано с Microsoft Dynamics CRM. Продуктът е създаден в отговор на динамично развиващия се пазар на търговията и услугите, и на стремежа на компаниите към увеличение на производителността на своите служители, повишаване на удовлетвореността на клиентите, и като резултат - нарастване на продуктивността на техния бизнес.

 

Приложението подобрява значително ефективността на мобилните служители,  осигурявайки бърз и лесен достъп до фирмените CRM, ERP системи или друг бек-офис софтуер, използвайки мобилните си устройства.

 

"Новото мобилно приложение е следваща стъпка към разширяването на нашето продуктово портфолио в сферата на системите за управление на бизнеса, включващо ERP системата Atlantis, Business Intelligence решението QlikView, CRM системата MS Dynamics CRM и други приложения с добавена стойност" - споделя Владимир Рашев, управляващ партньор на Балкан Сървисис - "В разработката на продукта е обединено най-доброто от съществуващите мобилни приложения и е осигурена лесна интеграция с други продукти на Microsoft, като MS Outlook, MS Office и различни GPS услуги."

 

Новото приложение е лесно за употреба и настройка и осигурява необходимата бързина на работа чрез вградената one-touch функционалност. Организирано и ясно, потребителят може да поеме контрол върху всички свои дейности, като се информира в детайли за всяка задача, планира, следи и нанася корекции, а ако се налага, приложението само може да генерира действия, напр.  автоматично генериране на обаждания или изпращане на електронна поща.

 

Другите характеристики включват свързване към касов апарат; поддръжка на продуктова листа с цени и отстъпки; многоезичен интерфейс; автоматична синхронизация; следене на статуси; генериране на отчети и справки; локална база данни; различни нива на достъп; криптиране на данните и използване на всякакъв вид мобилен достъп: WiFi, GPRS, UMTS и др.

 

В комбинация с приложението за рипортинг и анализ QlikView BI, мениджмънта на компанията може да получи 360 градусов поглед на извършените дейности на своите служители, актуалното състояние, бъдещото планиране и финансова възвръщаемост. Решението се предлага, както с лицензионно ползване, така и абонаментно като услуга (SaaS). Подходящо е за фирми в сферата на дистрибуцията, ритейл, фармация, сервизни услуги и др.


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

Коментари
Няма мнения, вашето ще бъде първото.
Добави коментaр 
От:
Коментар:
Въведете кода от картинката в ляво

 
0.0947