TechCompanies.dir.bg - новини за водещите ИТ компании

 
Рейтинг: 3.00
(2838)
Новини
Кратки
Apple
Microsoft
HP
Cisco Systems
Oracle
SAP
IBM
Intel
Xerox
Logitech
QlikTech
Barracuda Networks
AVG
Panda Security
Datecs
ESRI Bulgaria
Nemetschek
Сирма Груп
Daticum
DAVID Holding
Мусала Софт
Fadata
ТехноЛогика
S&T
Алое Ко
Balkan Services
LLP Sofia
Intelligent Systems Bulgaria
IBS Bulgaria
Team VISION
NET IS
TeleLink
eFellows
Nexcom
D-Link
Spectrum Net
Спиди Нет
Макс Телеком
Евроком
Трансат
Нетинфо
ePay.bg
Mobio.bg
Mirchev Ideas
СуперХостинг.БГ
Host.bg


Контакти

Новини / Водещите новини

Вземи в gLOG
05 Май 10, 10:14
Спиди Нет стартира франчайзинг програма

Българският телекомуникационен оператор Спиди Нет стартира първата франчайзинг програма в българския интернет и телекомуникационен сектор. Тя е насочена към развитието на партньорски взаимоотношения с интернет доставчици извън София, както и с всеки предприемач, който не е от този бранш, но има желание и необходимите средства да стартира такъв бизнес в определен регион от страната. До момента Спиди Нет вече има подписани договори с операторите КТК - СТАРА ЗАГОРА, АСПИЛИНК - КАЗАНЛЪК, СПИДИ НЕТ - СЛИВЕН, СУПЕР ВИЖЪН ПЛЮС - ЯМБОЛ, ЕС НЕТ - КЮСТЕНДИЛ, МИКМАКС - ПЛОВДИВ,  НЕТСТАР - ПЪРВОМАЙ. Нашата основна цел е, използвайки инвестициите, които вече сме направили в модерно оборудване, център за поддръжка, нови услуги и маркетинг, да създадем чрез франчайзингови партньорства силно национално покритие за нашата марка и услуги. Спиди Нет предлага на своите франчайзинг партньори различни варианти за сътрудничество, в зависимост от това дали те имат изградена мрежа, или не, както и дали искат да работят под марката Спиди Нет.

Какво получава партньорът?

“В случаите когато нашият партньор вече има бизнес, ние му осигуряваме интелигентна
платформа на Cisco Systems, за доставка на IP базирани услуги, както и национален център за поддръжка. Партньорът ни получава възможност да предлага всички услуги, които към момента се предлагат от Спиди Нет, включително телефония, интерактивна телевизия и др., и то – с качеството, с което ги предлага Спиди Нет. В добавка нашият франчайзинг партньор получава също подкрепа в изработването на маркетингова стратегия; стандартизация на мрежата си, както и модерна билинг система, в която са интегрирани абсолютно всички услуги и всички възможни за България начини за електронно разплащане. Освен това преносът на услугите до съответното населено място също е за сметка на Спиди Нет” - заяви на пресконференция днес Страхил Иванов, изпълнителен директор на компанията.

Франчайзополучателят получава зад себе си целия екип на Спиди Нет – над 90 висококвалифицирани специалисти, включително маркетингов отдел, търговски отдел, ИТ отдел, отдел корпоративни клиенти и др. “За всеки отделен град ние създаваме детайлна маркетингова стратегия, както и изготвяме техническо задание за развитието на мрежата. В случай, че си партнираме с предприемач, който до сега не е работил на телеком пазара, но иска да вложи определени средства, ние сме готови да му проектираме цялата мрежата, да му доставим нужните материали и оборудване, както и да поемем организацията на бизнеса му. Освен това ако няма развита марка, той може да вземе бранда Спиди Нет. В този случай ние отново получаваме същия процент от приходите, като освен това партньорът си заплаща за организационните дейности” - добави Иванов.

Какво получава Спиди Нет?

Франчайзинг партньорите получават всички тези предимства напълно безплатно, като франчайзинговият договор предвижда, те да заплащат на Спиди Нет единствено 25% от бъдещите си приходи (с включен ДДС). Ако се изпълняват всички точки по договора за франчайзинг Спиди Нет гарантира 30% ръст на бизнеса на своя партньор.

Предимства на франчайзинговата програма

“Предимството на франчайзинг модела, предлаган от Спиди Нет е, че ние даваме не само ноухау за развитие на телеком бизнес, а и готов продукт, заедно с интелигентната платформа, върху която той съществува. Партньорите ни получават и качество, гарантирано от двойната резервираност на нашите услуги. На практика няма почти никакви шансове нашият партньор да бъде на загуба, тъй като за цялата добавена стойност, която му даваме, той заплаща единствено процент от бъдещите си приходи” - добави мениджърът и обясни, че моделът е изкючително конкурентоспособен, тъй като съчетава възможностите на един национален оператор като Спиди Нет, с тези на един малък и гъвкав регионален оператор.

“От едната страна имаме модерен кол център, билинг и развито портфолио от телекомуникационни услуги, големи възможности за оптимизации от мащаба, висококачествено оборудване, силен маркетинг, корпоративна структура и ноухау. От другата страна са гъвкавостта, опита и познаваемостта на местния пазар, присъщи на доставчиците в малките градове. По този начин постигаме едновременно унификация на услуги, инфраструктурата и архитектурата, национално покритие, както и много по-голяма гъвкавост.
Причината да сме убедени в успеха на този модел е, че от многобройните придобивания, които направихме през последните години, имаме натрупан сериозен опит в ефективното преструктуриране на нови бизнеси” - посочи още Иванов. Франчайзинг партньорите на Спиди Нет ще могат да предлагат и телекомуникационни решения за своите корпоративни клиенти, тъй като изведнъж те стават част от националната мрежа на компанията.

Собствеността остава при партньора

Подобно на всяка франчайзингова система, бизнесът си остава собственост на регионалните предприемачи, няма преминаване на собственост, нито централизирано управление на дейността. Франчайз партньорите си управляват бизнеса сами, като едновременно с това получават всички бенефити на една голяма и добре разработена система.

Самият Страхил Иванов оценява това като предимство: “За Спиди Нет е особено важно, че във всяка партньорска компания дейността се управлява от самите собственици, които винаги са максимално мотивирани да предоставят най-качествените услуги на клиентите си и да постигнат максимален растеж. Ние разбира се, се съобразяваме със спецификите на всяко едно населено място и важните за бизнеса решения ще се взимат с консенсус между мениджърите от двете страни.”


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

Коментари
Няма мнения, вашето ще бъде първото.
Добави коментaр 
От:
Коментар:
Въведете кода от картинката в ляво

 
0.0892