"Капитал" пусна нова версия на сайта си. Промените включват добавяне на напълно нови за българските медийни сайтове формати – дебати и каузи, реорганизация на съдържанието и нов дизайн.
"Новият capital.bg има за цел да развие онлайн дистрибуцията на съдържанието, което редакцията на "Капитал" създава. В същото време аудиторията на "Капитал", състояща се от активни хора, образовани, високо платени, експерти и мениджъри, може да създава изключително ценно и качествено съдържание. Задачата ни беше да измислим инструменти, с които да ангажираме още повече тази публика в интернет", коментира Владимир Петков– Каладън, директор продукти и операции в "Икономедиа".
С новата версия на capital.bg редакцията ще увеличи динамиката на публикуване на съдържание през седмицата. Новите медийни формати на сайта включват водене на дебати и ангажиране с каузи. Читателите ще могат да предлагат теми на редакцията, да публикуват анкети, да измислят теми за дебати, да предлагат, подкрепят и да се ангажират с каузи.
Capital.bg се позиционира като сайт за новини с коментар, анализ и прогноза. Медиата ще развива сайта като мощна интерактивна платформа за мнения.
За рекламодателите capital.bg предлага и нестандартни рекламни формати и позициониране в новите медийни формати. Рекламният отдел на "Икономедиа" предлага и консултация при избор на възможно най-подходящия и ефективен канал според целите на клиентите. Уникалните посетители на capital.bg на ден са 23 000, месечните импресии 2 150 000. (по данни на Nielsen Online за февруари 2010).
Capital.bg е разработен от интернет отдела на "Икономедиа" в екип с редакцията на медиата и консултант Cog Graphics.
Най-важните промени в capital.bg са описани на capital.bg/nov |