С настъпването на новата година най-популярната българска социална медия Svejo.net променя дизайна и логото си. В сайта, който е част от семейството на "Нетинфо", вече ще има разделение на десет основни категории, които обхващат основните теми от ежедневието на българите. Освен визията са променени и някои функции, както и подредбата на сайта.
Целта на нововъведенията е потребителите да бъдат максимално улеснени, като те вече ще могат по-бързо и удобно да достигат до различен тип съдържание. Процесът на публикуване на материали също е максимално опростен.
Осъвременено е логото, като е запазена основната концепция на предишния знак.
Бутонът "Съобщи за проблем" се трансформира в "маркирай", което значително улеснява сигнализирането за добавени връзки, които нарушават общите условия за ползване или законите на страната. От екипа на Svejo.net се надяват, че по този начин ще се увеличи активността на общността за по-бързото филтриране на неподходяща за социалната медия информация.
В отговор на нуждите на потребителите е премахната възможността за негативен вот за материалите, а повечето бутони са уголемени.
Промените в дизайна на сайта са въведени след допитване сред потребителите на Svejo и с цел по-бързото и лесно използване и публикуване на материали.
Към момента на ден публикациите са над 1 600, а общият обем на материали е над половин милион. За последните шест месеца посещаемостта на сайта се е увеличила с 46%, като на ден дадените гласове за оценяване на публикациите са 30 000.
Блогът на Svejo влезе в петте най-добри български корпоративни блогове на NovaVizia.com и според гласуването на потребителите, и според класацията с оценките на журито.
|