TechCompanies.dir.bg - новини за водещите ИТ компании

 
Рейтинг: 3.00
(2838)
Новини
Кратки
Apple
Microsoft
HP
Cisco Systems
Oracle
SAP
IBM
Intel
Xerox
Logitech
QlikTech
Barracuda Networks
AVG
Panda Security
Datecs
ESRI Bulgaria
Nemetschek
Сирма Груп
Daticum
DAVID Holding
Мусала Софт
Fadata
ТехноЛогика
S&T
Алое Ко
Balkan Services
LLP Sofia
Intelligent Systems Bulgaria
IBS Bulgaria
Team VISION
NET IS
TeleLink
eFellows
Nexcom
D-Link
Spectrum Net
Спиди Нет
Макс Телеком
Евроком
Трансат
Нетинфо
ePay.bg
Mobio.bg
Mirchev Ideas
СуперХостинг.БГ
Host.bg


Контакти

Новини / Водещите новини

Вземи в gLOG
18 Декември 09, 14:56
LG Electronics с 12% годишен ръст
85% от потребителите планират да подарят техника за Коледа, сочи проучване на компанията

При спад на българския пазар на електроника от 20%, LG Electronics отбелязва 12% консолидиран ръст на продажбите спрямо 2008 г., сочи маркетингово проучване на компанията, представено днес от Чанг Сик Лий, управляващ директор на LG Electronics за България. В двете основни продуктови направления на компанията – черна техника и мобилни телефони – данните показват значителен ръст на пазарните дялове у нас, достигащи съответно 30% и 10%.

Както у нас, така и в световен мащаб LG печели нови позиции в сферата на мобилните комуникации като вече заема третото място. През тази година обемът на пазара в България се е свил с около 40%, но LG достига 10% пазарен дял, което представлява годишен ръст над 50%, показват още данните. „През настоящата година успяхме да увеличим продажбите си с около 20% и да се наложим като една от предпочитаните марки мобилни телефони у нас”, коментира Димитър Вълев, Мениджър маркетинг и продажби Мобилни комуникации. В глобален мащаб за 2009 г. очакваме да се продадат 120 милиона телефони LG, което представлява над 10% пазарен дял на марката и 19% ръст спрямо предходната година. Това прави LG най-бързо растящата компания в сектора на мобилните комуникации.

Пазарът на черна техника в България е сериозно засегнат от икономическата криза като общия спад за годината е около 15%. Въпреки това LG затвърждава второто си място с 30% пазарен дял, като в някои продуктови категории LG Electronics си остава безспорен лидер на пазара. „При плазмените телевизори се налагаме като траен лидер с над 40% пазарен дял, а при мониторите отново водим с 22%. Към месец ноември LG заема първо място и в сектора на LED телевизорите (LCD телевизори с LED подсветка) – нова продуктова категория, която тепърва ще се развива”, заяви Иван Иванов, Мениджър маркетинг и продажби за потребителска електроника и бяла техника.
 

Още по темата: http://www.pixelmedia.bg/news/index.pcgi?material_id=51927
Източник: PixelMedia.bg

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

Коментари
Няма мнения, вашето ще бъде първото.
Добави коментaр 
От:
Коментар:
Въведете кода от картинката в ляво

 
0.3448