В рамките на първата паневропейска годишна анкета на списание Stuff близо 3000 потребители бяха помолени да назоват качествата, които смятат за най-важни при покупката на електроника от ползващи се с доверието им марки.
Според анкетата, проведена във Франция, Испания, Германия и Великобритания, мнозинството от запитаните вярват, че надеждността и качеството са най-важните фактори, когато купуват електронни продукти. Читателите обявиха Sony за най-надеждната и стабилна марка за потребителска електроника в Европа. Над 80% oт анкетираните притежават поне един продукт Sony – рекорд в сравнение с останалите марки за потребителска електроника, включени в анкетата.
„Не е изненада, че качеството и надеждността се класираха толкова напред”, казва Toм Мород, старши аналитик в отдела за телевизионни технологии на Screen Digest. „Видяхме, че потребителите запазват равнището на разходите си, но подхождат значително по-разумно към начина, по който харчат парите си: купуват продукти като телевизори, изпълнени с най-новите функции и технологии. Очевидно искат те да бъдат възможно най-висококачествени и трайни”.
Репутацията на марката също бе избрана от читателите за важен фактор, като 37% oт запитаните признаха, че се влияят от имиджа и историята на производителя.
Още по темата: http://www.pixelmedia.bg/news/index.pcgi?material_id=51931
Източник: PixelMedia.bg |