TechCompanies.dir.bg - новини за водещите ИТ компании

 
TechCompanies.dir.bg - новини за водещите ИТ компании

 
Рейтинг: 3.00
(2838)
Новини
Кратки
Apple
Microsoft
HP
Cisco Systems
Oracle
SAP
IBM
Intel
Xerox
Logitech
QlikTech
Barracuda Networks
AVG
Panda Security
Datecs
ESRI Bulgaria
Nemetschek
Сирма Груп
Daticum
DAVID Holding
Мусала Софт
Fadata
ТехноЛогика
S&T
Алое Ко
Balkan Services
LLP Sofia
Intelligent Systems Bulgaria
IBS Bulgaria
Team VISION
NET IS
TeleLink
eFellows
Nexcom
D-Link
Spectrum Net
Спиди Нет
Макс Телеком
Евроком
Трансат
Нетинфо
ePay.bg
Mobio.bg
Mirchev Ideas
СуперХостинг.БГ
Host.bg


Контакти

Новини / Водещите новини

21 Декември 09, 14:50
Читателите на Stuff смятат Sony за най-надеждната марка за потребителска електроника в Европа
С наближаването на Коледа европейските потребители твърдят, че качеството и надеждността имат най-голямо значение

В рамките на първата паневропейска годишна анкета на списание Stuff близо 3000 потребители бяха помолени да назоват качествата, които смятат за най-важни при покупката на електроника от ползващи се с доверието им марки.

Според анкетата, проведена във Франция, Испания, Германия и Великобритания, мнозинството от запитаните вярват, че надеждността и качеството са най-важните фактори, когато купуват електронни продукти. Читателите обявиха Sony за най-надеждната и стабилна марка за потребителска електроника в Европа. Над 80% oт анкетираните притежават поне един продукт Sony – рекорд в сравнение с останалите марки за потребителска електроника, включени в анкетата.

„Не е изненада, че качеството и надеждността се класираха толкова напред”, казва Toм Мород, старши аналитик в отдела за телевизионни технологии на Screen Digest. „Видяхме, че потребителите запазват равнището на разходите си, но подхождат значително по-разумно към начина, по който харчат парите си: купуват продукти като телевизори, изпълнени с най-новите функции и технологии. Очевидно искат те да бъдат възможно най-висококачествени и трайни”.

Репутацията на марката също бе избрана от читателите за важен фактор, като 37% oт запитаните признаха, че се влияят от имиджа и историята на производителя.

Още по темата: http://www.pixelmedia.bg/news/index.pcgi?material_id=51931
Източник: PixelMedia.bg

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

5.4325