TechCompanies.dir.bg - новини за водещите ИТ компании

 
Рейтинг: 3.00
(2838)
Новини
Кратки
Apple
Microsoft
HP
Cisco Systems
Oracle
SAP
IBM
Intel
Xerox
Logitech
QlikTech
Barracuda Networks
AVG
Panda Security
Datecs
ESRI Bulgaria
Nemetschek
Сирма Груп
Daticum
DAVID Holding
Мусала Софт
Fadata
ТехноЛогика
S&T
Алое Ко
Balkan Services
LLP Sofia
Intelligent Systems Bulgaria
IBS Bulgaria
Team VISION
NET IS
TeleLink
eFellows
Nexcom
D-Link
Spectrum Net
Спиди Нет
Макс Телеком
Евроком
Трансат
Нетинфо
ePay.bg
Mobio.bg
Mirchev Ideas
СуперХостинг.БГ
Host.bg


Контакти

Новини / Водещите новини

10 Декември 09, 18:38
Албена АД внедри CRM система от InfoServ

Хотелиерската компания Албена АД внедри системата за връзки с клиенти InfoServ Customer Manager. Тя позволява на туроператора да стартира от сега подготовката си за предстоящия сезон и създава условия за незабравимо посрещане и по-качествено обслужване на посетителите. Системата ще се използва от 49 хотела в курортите Албена и Приморско.

InfoServ Customer Manager е кол център с вградена CRM и телефонна функционалност, който управлява взаимоотношенията с клиентите и фирмените процеси, като осигурява по-удобен начин на работа. Клиентите могат да получат автоматично по телефона желаната от тях информация за услугите и мероприятията, които Албена АД прелага, а при нужда от допълнителна информация системата прехвърля разговора към служител.

Освен това InfoServ Customer Manager спомага за по-ефективно управление на контактите и осигурява възможност да се приемат и обработват по стотици запитвания на ден, което спестява на клиентите многобройните обаждания и дългото чакане на телефона.

Още по темата: http://konsultirai.me/?p=781
Източник: konsultirai.me

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

Коментари
Няма мнения, вашето ще бъде първото.
Добави коментaр 
От:
Коментар:
Въведете кода от картинката в ляво

 
0.0807