TechCompanies.dir.bg - новини за водещите ИТ компании

 
TechCompanies.dir.bg - новини за водещите ИТ компании

 
Рейтинг: 3.00
(2838)
Новини
Кратки
Apple
Microsoft
HP
Cisco Systems
Oracle
SAP
IBM
Intel
Xerox
Logitech
QlikTech
Barracuda Networks
AVG
Panda Security
Datecs
ESRI Bulgaria
Nemetschek
Сирма Груп
Daticum
DAVID Holding
Мусала Софт
Fadata
ТехноЛогика
S&T
Алое Ко
Balkan Services
LLP Sofia
Intelligent Systems Bulgaria
IBS Bulgaria
Team VISION
NET IS
TeleLink
eFellows
Nexcom
D-Link
Spectrum Net
Спиди Нет
Макс Телеком
Евроком
Трансат
Нетинфо
ePay.bg
Mobio.bg
Mirchev Ideas
СуперХостинг.БГ
Host.bg


Контакти

Новини / Водещите новини

04 Декември 09, 08:21
Социалните мрежи променят правилата на играта за ИТ експертите
“Всички сме свидетели на ситуацията, в която гениалният ИТ експерт трябва вече да проявява и добър бизнес усет и култура. Ние виждаме бъдещето в социално-ориентираните решения, съответно то ще бъде в ръцете на разработчиците, които имат тази компетентност. Определено търсенето на разработчици за социални технологии ще расте”, заяви Размус Мьолер-Нилсън, изпълнителен директор на компанията Комфо на среща с представители на бранша в рамките на курса Академия за ИТ лидери.

Комфо е ИТ компания, специализирана в софтуерни приложения за социални мрежи и социален маркетинг. Скоро след старта си, тя се налага като експерт по приложения за Facebook маркетинг. Комфо първоначално обслужва датския пазар, но бързо се утвърждава и в други скандинавски и европейски страни. Наскоро компанията се обедини със Стеллар България, също специализирана в разработка на Фейсбук приложения.

Участниците в събитието получиха възможността да се запознаят с визията на Комфо за бъдещето на ИТ експертите в областта на социалните мрежи. Акцентът падна върху новата бизнес ситуация, която създават този тип медии, както и мястото на софтуерните разработчици в нея.

Според Размус Мьолер-Нилсън, приложенията за най-голямата социална мрежа Facebook бяха естествен център на обсъждането. Разрастващото се влияние на социалните мрежи, новата логика на потоците от информация и новите социални медии създават различна бизнес ситуация за всички комуникатори – медии, рекламисти, специалисти по маркетинг и PR.

Още по темата: http://konsultirai.me/?p=761
Източник: konsultirai.me

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

Коментари
Няма мнения, вашето ще бъде първото.
Добави коментaр 
От:
Коментар:
Въведете кода от картинката в ляво

 
0.0989